Dag 1: Zwolle - Nieuwegein - Sulzburg - Reisverslag uit Sulzbürg, Duitsland van zusjesopjacht - WaarBenJij.nu Dag 1: Zwolle - Nieuwegein - Sulzburg - Reisverslag uit Sulzbürg, Duitsland van zusjesopjacht - WaarBenJij.nu

Dag 1: Zwolle - Nieuwegein - Sulzburg

Door: Sas

22 Juni 2017 | Duitsland, Sulzbürg

Hoppa! Vol goede moed gingen Jo & Sas (natuurlijk niet op tijd) op weg naar zus Soph. Met een pitstop bij Fre voor een lawaaierige fluitketel en een hart onder de riem, dachten we zonder problemen op weg te kunnen gaan. Maar het feest was nog maar net begonnen of we hadden al pech onderweg. Na een uurtje omrijden kwamen we bij onze laatste dappere bestuurder en bijrijder Sophia!

Zo reed Jolina als een ervaren snelheidsmonster door Nederland en Duitsland heen, met een paar onderbrekingen van mijn andere moedige zus die het roer in Duitsland al snel overnam. Met een overvloed aan optimisme dachten wij onze reis naar onze eerste overnachtingsplaats zonder moeite af te leggen.. Toen we in de 3de file stonden en we zo goed als gesmolten waren, was ons optimisme aardig aan het opraken. We hadden de beste dag uitgekozen om te reizen: brand-weg-in-de-zon-dag. Gelukkig waren ijsjes en heul veul water onze redding. Al was ik ook wel erg blij met mijn lieve zussen die mij en elkaar bleven oppeppen om de reis gezellig te houden. Het spelletje fletsebleh (A.K.A raadt het dier) was een erg populair bj de zusjes. Credits voor de naam van dit fantastische spel gaan naar Roelof!

Eenmaal aangekomen bij de camping in Sulzburg hebben we met behulp van onze Belgische overbuurman ons kampement opgezet en konden we met een gerust hart proosten op onze eerste avond samen.

• 25 Juni 2017 - 15:13

PpvEtc:

Schatterend! Roelof vond Hippopotamus fluviatilis of Autolytus prolifer maar niks en riep, toen ie gewonnen had: "Ik heb een fletsebleh" in mij hoofd". Al weet deze PppvEtc niet meer wat het werkelijk was. Weet Roelof het nog? hgs, knfs etc, PppvEtc.